חוזרים להיות ילדים – מחנה קיץ

בחיי הילדים של ימינו כל כך הרבה מתרחש, כל הזמן. שנת הלימודים מלאה בפעילויות מגוונות, לוחות זמנים, מועדים מיוחדים ומחויבויות שונות – הכל טוב, חיובי ונכון – אך לפעמים הילדים שלנו שוכחים להיות פשוט ילדים. מה עושים? חוזרים להיות ילדים ונרשמים למחנה קיץ!

שילוב בין הנאה ולמידה

מחנה קיץ זו דרך מצוינת פשוט לגרום לחניכים ליהנות מכל רגע. לא משנה אם נרשמתם למחנה מטעם תנועת הנוער, סאמר סקול דתי או כל סוג אחר של מחנה קיץ – אתם יכולים להיות בטוחים שהילדים שלכם ישלבו באופן מושלם בין מיומנויות אישיות וחברתיות לבין הנאה בלתי נשכחת.

פוגשים את הילדים – במקום שלהם

מחנה הקיץ שואף להפגיש את הילדים בדיוק במקום, בגיל ובתקופה בה הם נמצאים. זהו מקום בטוח לילדים ליהנות בחברת בני גילם, וזהו מקום מושלם עבורם לשקוע לחלוטין במשחקי ילדות. הם משתתפים במשחקים ספורטיביים, שרים שירים סביב המדורה, בונים דברים חדשים, מתנסים ביצירות חדשות או פשוט משתובבים להנאתם – זה הזמן שלהם, והקיץ הוא התקופה היפה והמתאימה ביותר לאפשר להם זאת.

מדריכים שמאפשרים זאת

המדריכים הם, כמובן, דמויות סמכותיות שתפקידם להגן על הילדים ולדאוג שהסדר במחנה נשמר. אך יחד עם זאת, הם גם נכנסים לעולמם של הילדים ועוזרים להם לנצל את חווית הקיץ עד תומה. מצד אחד הם בוגרים מספיק כדי להיות אחראיים ואכפתיים, ומצד שני הם לא מבוגרים מדי ועוד לא איבדו את הפן הילדותי שבהם. כך הם יכולים לשחק איתם, ליהנות יחד ולגרום לזמן במחנה להיות איכותי במיוחד.

נטענים באווירה אחרת

כשאתם שולחים את הילדים שלכם למחנה קיץ, אתם מעניקים להם אינספור זכרונות ילדות קסומים. הם חווים יחד הרפתקאות מלאות תוכן, לילות בלתי נשכחים עם חברים, מסיבות מהנות, פעילויות בריכה, טיולים בארץ ועוד – כל החוויות הללו מטעינות את הילד במטען חדש העטוף כולו בנייר צלופן עשוי כיף ואושר. הילדים עושים פסק זמן מחווית ההישגיות המאפיינת בדרך כלל את היום יום, יוצאים משגרת החוגים, המשפחה והמבחנים – ועושים מעין “זום אאוט” על החיים, כזה שמאפשר להם לנצל כל יום במקסימום ומצד שני, גם גורם להם להגיע עם כוחות מחודשים לחיי היום יום.

נהנים – דווקא בקיץ

דווקא בחודשי הקיץ, בהם נדמה שהחופש הגדול לא יגמר לעולם והילדים מטפסים על הקירות מרוב שעמום – זה הזמן להעניק להם את ההזדמנות להתרועע בחברת בני גילם. במקום לשרוץ מול הטלוויזיה במשך שעות ארוכות או לכלות את הזמן בפעילויות פסיביות, מחנה קיץ מאפשר לילדים שלנו ליהנות מכיף “ממוסד”. במקום שבו יש כל כך הרבה גירויים מסוגים שונים, הילדים נהנים ומכירים חברים חדשים, מגדילים את המעגל החברתי שלהם ומנצלים את הימים הארוכים של הקיץ בצורה נהדרת – תורמת ומהנה.

סאמר סקול בלונדון