סאמר סקול דתי בלונדון

סאמר סקול דתי בלונדון מתאים לבני נוער דתי לאומי בגילאי 12-18.

אנו משלבים בין שתי מטרות עיקריות שלשמן אתם באים אלינו:

  1. שיפור השפה אנגלית.
  2. חוויה בלתי נשכחת וייחודית לנוער דתי בלונדון.

אז איך אנחנו עושים את זה ומה בתכנית סאמר סקול דתי בלונדון?
כל בוקר ייפתח בתפילה ובארוחה, לאחריהם ילמדו הילדים במשך כ-4 שעות אנגלית ע”י מורים מקצועיים באווירה נעימה ולא פורמלית. הלימוד יתמקד בעיקר בשיפור הביטחון העצמי והרחבת אוצר המילים של המשתתפים. כמו כן, התלמידים יעברו הכנה יומית לקראת האטרקציות והאתרים בהם יטיילו, זאת על מנת שאחר הצהרים יוכלו להנות וליישם את מה שלמדו בבוקר. בשעה האחרונה של הלימודים תעשה התמקדות רבה יותר ב”חומר היבש”, המכין לקראת הבגרות באנגלית בישראל.

"מיותר לציין כי הטיול היה פשוט מדהים בכל קנה מידה עבור אותם ילדים, והיה הרבה מעבר לציפיות"
מוזמנים לקרוא את הכתבה שעשו עלינו בעיתון "ONE" – סאמר סקול לונדון דתי

 

לכל קבוצה תצורף עוזרת הוראה שמטרתה לסייע באופן אישי למתקשים או למתקדמים שבקבוצה.

בנוסף, בכדי שכל אחד יקבל יחס חם ואישי, מספר הילדים בכיתה לא יעלה על 12,וכן הכיתות יחולקו לפי רמות. שיבוצו של חניך יקבע על פי מבדק הכולל מבחן עיוני וראיון אישי, שייערך בתחילת המחנה.

בסיום הלימודים, הכיף מתחיל!

 

הקבוצה תטייל ברחבי לונדון ותבקר באטרקציות שונות כגון: מאדם טוסו, אצטדיון וומבלי, “מרתף העינויים”, בקינגהם פאלאס, אוקספורד סטריט, קאמדן טאון, מגדל לונדון, מוזיאון המדע והטבע ועוד…
בסיום כל ערב, לאחר ארוחת הערב באחת ממגוון המסעדות הנמצאות בשכונות גולדרס גרין והנדון, החניכים יצאו למגוון פעילויות חברתיות וטיולים: לייזר תג, באולינג, משחקי גולף, החלקה על הקרח, שייט בתמזה, מופע מחזמר, טיול לילי בלונדון ומפגשים עם קבוצות נוער דתיות מלונדון.
בשבת הראשונה אנו נתארח אצל משפחות מהקהילה היהודית על מנת להכיר את החברה והתרבות הלונדונית, וכמובן בכדי לשפר את האנגלית. השבת השנייה תיערך באווירת גיבוש קבוצתית במלון.
בימי ראשון לא יתקיימו לימודים. נצא מחוץ ללונדון ליום כיף מיוחד שיימשך מהבוקר עד הערב. נצא פעם לת’ורפ פארק- הלונה פארק הענקי של אנגליה, ופעם לאולפני וורנר ברוס- אולפני הסרט הארי פוטר.

לו”ז סאמר סקול דתי בלונדון

קבוצה א’
יום שני 21.6 י"א תמוז:

נפגש כולנו בהתרגשות רבה בשער 32 בנתב”ג בשעה 6:30 בבוקר, נעבור יחדיו את הצ’ק-אין כקבוצה אחת ונמריא ללונדון. לאחר הנחיתה, ניסע למלון ונתרענן קצת. נצא לטיול ברחבי לונדון, ומשם נלך לפעילות גיבוש – באולינג קבוצתי! לאחר הבאולינג נאכל ארוחת ערב מפנקת. לאחר ארוחת הערב נחזור למלון ונלך לישון מוקדם על מנת לצבור כוחות להמשך התכנית.

יום שלישי 22.6 י"ב תמוז:

לאחר תפילה וארוחת בוקר ניסע לקמפוס הלימודים שלנו, נתחלק להקבצות לפי הרמות השונות, נכיר את המורים המגניבים שלנו ונלמד במשך 4 שעות בכיתות אנגלית בצורה חווייתית. משם נצא למוזיאון מאדאם טוסו Madame Tussauds – מוזיאון השעווה המפורסם והידוע בכל העולם! בו מוצגים מפורסמים בדמויות שעווה בתחומים שונים מכל העולם. שם נראה למשל בובת שעווה של הנשיא טראמפ לצד בובות של שחקני כדורגל מפורסמים! לאחר מכן גם נצפה בסרט 4 ממדים מיוחד. נאכל ארוחת ערב ונכייף במרכז הטרמפולינות המטורף של לונדון!

יום רביעי 23.6 י"ג תמוז:

תפילה, ארוחת בוקר ולימודים כרגיל.

נאכל ארוחת צהריים במסעדה חלבית/בשרית לפי העדפת הקבוצה ולאחר מכן נצא לבלות ברחוב אוקספורד Oxford St – רחוב באורך 2 וחצי קילומטרים עמוסי חנויות מותגים ובוטיקים בעלי שם עולמי וביניהם פריימארק Primark המפורסם, חלום השופינג של כל הישראלים.

לאחר ארוחת הערב, נחזור למלון לפעילות ערב עם המדריכים.

יום חמישי 24.6 י"ד תמוז:

תפילה, ארוחת בוקר ולימודים כרגיל.

אחר הצהריים ניסע לבקר באקווריום של לונדון London Aquarium, האקווריום מורכב מאוסף ענק הכולל מעל 400 סוגים שונים ומגוונים של יצורים תת ימיים וביניהם כרישים, דגי פיראנה, דגי ליצן, סוסוני ים, צלופחים ועוד. נחזור לשכונה היהודית ונתארגן לקראת שבת אירוח אצל משפחות מהקהילה היהודית בלונדון.

נפגש בתפילת ערב שבת בבית הכנסת. את סעודות השבת נאכל אצל המשפחות המארחות.

יום שישי 25.6 ט"ו תמוז:

נפגש כולנו בתפילה בבית הכנסת ונהיה יחד בקידוש של בית הכנסת.

לאחר ארוחת צהריים ניפגש ל’סעודה שלישית’ באווירה שבתית ונהנה ממשחקי גיבוש חברתיים.

שבת פרשת בלק 26.6 ט"ז תמוז:

תפילה וארוחת בוקר, לאחר מכן יום כיף במיוחד, מכיוון שאין לימודים!

לאחר ארוחת בוקר ניסע לת’ורפ פארק Thorpe Park אחד מהפארקים הגדולים והשווים ביותר באירופה! יש בו יותר מ30 רכבות הרים מכל מיני סוגים- רכבת ההרים הראשונה העוברת בתוך סרט אימה, רכבת ההרים הראשונה בעולם שיש בה 10 לופים, רכבת הרים מהירה ביותר המגיעה ל 128 קמ”ש בשתי שניות בלבד! כל זאת בנוסף לאטרקציות נוספות שונות ומיוחדות שיש בפארק.

ניסע חזרה ללונדון ונאכל ארוחת ערב מאוחרת.

יום ראשון 27.6 צום י"ז בתמוז:

תפילה ולימודים כרגיל.

לאחר הלימודים ניסע לאחת האטרקציות המפורסמות של לונדון, לונדון איי London Eye– הגלגל הענק (בין הגדולים בעולם) שנמצא על גדת נהר התמזה. בגובה הרב של הגלגל ניתן לראות את יופייה ואתריה של לונדון. נלמד ונכיר את לונדון מקרוב באטרקציית London Eye 4D Cinema Experience בסרט 4 מימדים על לונדון.

לאחר ארוחת ערב נלך לצפות בסרט במלון.

יום שני 28.6 י"ח בתמוז:

תפילה, ארוחת בוקר ולימודים כרגיל.

ארוחת צהריים מוקדמת במסעדה ולאחר מכן נבקר בקובנט גארדן Covent Garden– כיכר צבעונית ופעילה שם נוכל לצפות באמני רחוב ולבקר בחנויות מזכרות!

משם נלך ברגל למחזמר המרהיב מלך האריות Lion King בתאטרון הברודווי של לונדון ה-ווסט אנד West End. חווית חושים אדירה מובטחת!

יום שלישי 29.6 י"ט בתמוז:

תפילה, ארוחת בוקר ולימודים כרגיל.

ניסע לעיר ווטפורד Watford ונבקר באולפנים של ‘הארי פוטר’ – באולפני וורנר ברוס .Harry Potter Warner Brothers Studio’s נוכל ממש להיכנס לטירה המכושפת הוגוורטס ולהיחשף לשלל הפעלולים והשיטות בהם השתמשו יוצרי הסרט. נגלה מה עומד מאחורי הקווידיץ’, הקסמים, המכוניות המעופפות ועוד. לאחר מכן נתחרה אחד בשני במשחק לייזר טאג Laser Tag ונאכל ארוחת ערב מאוחרת.

יום רביעי 30.6 כ' בתמוז:

תפילה, ארוחת בוקר ולימודים כרגיל.

מוזאון המדע Science Museum ומוזיאון הנשיונל היסטורי Natural History museum הם שני המוזיאונים בהם נבקר לאחר הלימודים. שניהם אתרי חובה בלונדון! במוזאון המדע נלמד על תחומים שונים של מדע החיים וטכנולוגיה. אחד הדברים המעניינים ביותר שהמוזיאון מציג הן ההמצאות הטכנולוגיות ששינו את חיינו (מכונית, אוניה, טלפון, טילים ועוד..). במוזיאון ההיסטוריה נפגוש בדינוזאור הגדול והמרשים המוצג בכניסה – ה”דיאופוקלוס”. במוזיאון נלמד על התפתחות כדור הארץ והחיים שעליו, ונתרשם ממגוון זנים שונים של חיות מפוצלחות.

לאחר ארוחת ערב טובה נצא להחלקה על הקרח!

יום חמישי 1.7 כ"א בתמוז:

תפילה, ארוחת בוקר ולימודים כרגיל.

משימה קבוצתית מאתגרת באנגלית בBrent St ! לאחר מכן , נבקר בשוק ההיפים המגניב – קמדן טאון Camden Town Market, נספוג את האווירה השונה והייחודית ולאחר מכן נחזור למלון.

התארגנות לקראת שבת קבוצתית במלון.

נקבל את השבת בבית הכנסת בהנדון ונאכל ארוחת שבת באווירה שבתית עם זמירות שבת ודברי תורה.

יום שישי 2.7 כ"ב בתמוז:

תפילות שבת, שירי שבת, דברי תורה, ארוחות שבת, מנוחה ומשחקי גיבוש!
במוצ”ש תהיה מסיבת מילקשייק ופיצות!

שבת פרשת פנחס 3.7 כ"ג בתמוז:

תפילה וארוחת בוקר, כיוון שאין לימודים ניסע לראות את טקס החלפת המשמרות המסורתית בארמון בקינגהם Buckingham Palace, נטייל בגרין פארק Green Park.

לאחר מכן אנו ניסע באוטובוס התיירים הקומתיים האייקוני בסיור מודרך באתריה המרכזיים של לונדון הכולל ביקור בגלריה הלאומית The National Gallery, בכיכר טרפלגוואר Trafalgar’s Square וכיכר לסטר Leicester Square ועוד הפתעות…

יום ראשון 4.7 כ"ד בתמוז:

תפילה, ארוחת בוקר ולימודים כרגיל.

לאחר הלימודים ניסע לאצטדיון וומבלי Wembley Stadium – האצטדיון הלאומי הענק של נבחרת הכדורגל המפורסמת של אנגליה. באצטדיון יש 90,000 מקומות ישיבה! ניקח חלק בסיור מודרך באצטדיון בו נוכל לראות את חדרי ההלבשה של השחקנים ומתקנים נוספים של האצטדיון. נאכל ארוחת ערב ונצא לבלות במיני גולף!

יום שני 5.7 כ"ה בתמוז:

תפילה, ארוחת בוקר ולימודים כרגיל.

אחר הצהריים ניסע למרתף העינויים The London Dungeon– אטרקציה מפתיעה ומעניינת, מסע של שעתיים החושף את ההיסטוריה ה”אפלה” של לונדון. המסע מועבר בצורה אטרקטיבית באמצעות שחקנים מקצועיים, פעלולים מפחידים ואפקטים מיוחדים. נתחיל את סיבוב הפרידה מהעיר לונדון שאליה התחברנו בשבועיים האחרונים. לאחר ארוחת ערב, נשחק משחקי גיבוש במלון ונתחיל באריזת מזוודות.

יום שלישי 6.7 כ"ו בתמוז:

תפילה, ארוחת בוקר והתארגנות אחרונה בחדרים.

נצא לשייט מהנה על נהר התמזה המפורסם ולאחריו נצא לרחוב ריג’נט Regent St לקניות אחרונות. ואזזזז… מסיבת סיום וחלוקת תעודות.

יום רביעי 7.7 כ"ז בתמוז:

נחיתה בנתב”ג , נסיעה הביתה, עייפים אך מרוצים מהחוויה הבלתי נשכחת שעברנו יחד בלונדון!

ט.ל.ח

ייתכנו שינויים בלו”ז

בית המלון

המלון בו נתאכסן הוא מלון – Palm hotel מרשת המלונות הגדולה בעולם Best Western.

המלון נמצא ברחוב Hendon way, צמוד לשכונות היהודיות המרכזיות של לונדון – הנדון וגולדרס גרין אשר בשטחן שוכנים כל בתי הכנסיות, המסעדות הכשרות וכל מבני הציבור החיוניים ליהודי בלונדון.

המלון מדורג כמלון 4 כוכבים. חדרי המלון מרווחים מאוד, מודרניים ונקיים. המבנה עבר שיפוץ נרחב לפני מספר חודשים, הכולל חדר כושר חדש ומפואר, אולמות כנסים ועוד.

אמנם המלון בבעלות יהודית אך האוכל המוגש בו אינו כשר. בכדי להתגבר על מכשול זה, הקבוצות של פאן טראוולס אוכלות אוכל כשר המוזמן מקייטרינג מיוחד, והן אוכלות אותו בחדר אוכל פרטי לקבוצה במלון.

כל חדר מצויד במזגן, ארונות, מקרר, מסך LCD , כבלים, קומקום, כספת, שולחן עבודה, טלפון, ומייבש שיער. השירות שהמלון מעמיד לרשותנו כולל ניקיון חדרים, החלפת מגבות יומית ואינטרנט (WIFI) חופשי בכל רחבי המלון.

סאמר סקול דתי

תכנית באנגלית בהתאמה אישית – במסגרת מפגש חברתי אותו אנו מקיימים טרם הנסיעה, פרט לפעילויות גיבוש והיכרות, אנו עורכים מבחן באנגלית על מנת להעריך את רמת הילד בכדי שנוכל להתאים לו את הלימוד הטוב ביותר עבורו. כמו כן, כל כיתה לא תעלה על 12 חניכים, כאשר לצד המורה בכיתה תהיה עוזרת הוראה שתדאג לעזור פרטנית לחלשים ולחזק את המתקדמים.

בית ספר כללי? לא בבית ספרינו! – אנו מזמינים מורים מקצועיים שילמדו רק את הקבוצה שלנו באופן פרטי ולא בשילוב עם קבוצות אחרות מרחבי העולם. כך האווירה היהודית- דתית לא נפגמת ומתאפשר יחס פרטני ואישי. כמו כן- התכנית מתואמת ומותאמת לתכנית בחינת הבגרות הישראלית.

עדכונים שוטפים להורים – לאורך השהות בלונדון הצוות ידאג להעביר להורים במייל עדכונים שוטפים על הלו”ז היומי ועל הנעשה בלונדון, וכמובן הכי חשוב- תמונות של הילדים, כך שההורה יוכל לחוות את הטיול ביחד עם בנו.

שיפור האנגלית בצורה ייחודית – מלבד ארבעת שעות הלימוד כל בוקר, נלמד עוד המון אנגלית בזמן הטיול ברחבי לונדון. החניכים יקבלו תדריכים באנגלית, ידברו את השפה במפגשים עם הנוער האנגלי, יצפו בהופעות ויחוו את הכל באנגלית. דבר זה יבטיח שיפור ניכר בהבנת השפה וכן באוצר המילים, וכל זה לצד הנאה גדולה ושיפור הביטחון העצמי.

אווירה דתית – גם על המדריכים וגם על הילדים להיות ממשפחות דתיות ויוצאי ישיבות תיכוניות\ אולפנות \ תיכונים דתיים. כמו כן, אנו נקפיד על 3 תפילות ביום, גדרי צניעות והפרדה במלון בין אזור הבנים לאזור הבנות. השבתות יעשו באווירה דתית-שבתית והכשרות הן במלון והן במסעדות, תהיה מקבילה לזו של בד”ץ.

היתרונות שלנו בסאמר סקול דתי בלונדון

ביטחון ובטיחות – הדבר החשוב ביותר והנמצא בראש סדר העדיפויות שלנו הוא שהילדים יחזרו בשלום. אנו דואגים כי תהיה שמירה מלאה על ילדיכם על ידי אנשי הדרכה מנוסים, דוברי אנגלית ועברית, המתמצאים בלונדון, לאורך כל שהותם של הילדים בסאמר סקול דתי בלונדון. ישנו יחס של מדריך אחד על כל תשעה ילדים (פרט למתחמים ומקומות מסוימים בהם הילדים מתפזרים, והכל כמובן כפוף לאישור ההורים). כמו כן, אנו טסים באל-על, החברה הבטוחה ביותר.

צוות חם ואיכותי – הצוות כולו דתי ובעל ניסיון רב עם נוער. כל המדריכים דוברי עברית ואנגלית, חלקם ישראלים וחלקם אנגלים מקומיים, דבר המאפשר ארגון מצוין לצד יחס אישי וחם.

קבוצה אחת – תמיד ננוע כקבוצה אחת- הן בשיעורים, הן בטיולים, הן באטרקציות, הן באתרים השונים והן בארוחות.

זמינות ושרות מעולה – לפני הנסיעה הצוות זמין ופנוי תמיד לכל שאלה ובירור. בזמן שהות הילדים בלונדון- ישנו איש קשר אחראי בישראל, אליו ניתן לפנות 24 שעות ביממה. כמו כן, תוכלו ליצור קשר עם המדריכים בחו”ל. ביטחון הילדים לפני הכל!

מסעדות מגוונות – את הארוחות נגוון בסוגים שונים של מסעדות בלונדון- בשריות וחלביות.

לו”ז מלא – אנו מנצלים את זמן שהותנו בלונדון עד תום. מזמן הקימה ועד שעת השינה אנו עסוקים בפעילויות, לימודים, אטרקציות, או אפילו באכילת גלידה להנאתנו. איננו מבזבזים שנייה!

קשר עם הבית – אנו מודעים כי לאור החוויה המרוחקת בחו”ל ההורים וודאי ירצו להתעדכן במה שקורה עם ילדיהם בלונדון. מסיבה זו כל הורה יקבל את המספר הלונדוני הישיר של כל מדריך, את מספר בית המלון ואת מספר המנהלת בלונדון. מעבר לכך, אנו מחלקים לכל ילד כרטיס- סים בחינם אשר באמצעותו יוכל לתקשר עם שאר חברי הקבוצה בכל עת בלונדון ללא הגבלה וכן לקבל שיחות נכנסות מישראל. (בנוסף למי שרוצה, ישנה אפשרות לעשות “טופ-אפ” בתשלום סמלי, לצורך קבלת אפשרות של שיחות יוצאות לישראל).