סאמר סקול בלונדון

כל קיץ מחדש אתם, ההורים, נתקלים באתגר של מציאת פעילות מהנה ומאתגרת לילדים- כזו שתעסיק אותם בחודשי החופש הגדול ותיתן לכם מעט מנוח להתעסק בענייניכם. אמנם הילדים אוהבים לשבת מול הטלוויזיה והמחשב, אך מבחינתכם להשאיר את הילדים בבית כל היום זה ממש לא הפתרון האופטימלי.
החיפוש אחר מקום שיעסיק את הילדים בשעות הבוקר והצהריים לרוב יוביל אתכם לבחירה באחת מתוך מספר קייטנות המתרכזות בספורט או אמנות, אך מה לגבי קייטנה בחו”ל? או אם לומר במדוייק סאמר סקול בלונדון. אם טרם חשבתם על שליחת הילדים למחנה קיץ בחוץ לארץ, אולי הגיע הזמן לשקול זאת.

מה כולל סאמר סקול בלונדון?

הסאמר סקול של פאן טראוולס מתאים לבני נוער מהמגזר הדתי לאומי בגילאים 12-18. מדובר בחוויה לימודית, מאתגרת וייחודית כאחת ובמהלכה קבוצה של ילדים מכל רחבי הארץ נשלחת ללונדון במטרה להכיר את התרבות היהודית המקומית, לפגוש אנשים חדשים, לבקר בכל מוקדי התיירות המרכזיים בעיר וכמובן על מנת ללמוד אנגלית ולהשתפר בה, ולהגיע עם יתרון לקראת שנת הלימודים החדשה, וכמובן לקראת הבגרות באנגלית.

תוכנית הסאמר סקול של פאן טראוולס עמוסה בכל טוב ומאופיינת בלוח זמנים אשר ממצה את המקסימום מן הנסיעה. כל בוקר מתחיל בתפילה וארוחה ולאחר מכן יחלו הילדים בלימודי אנגלית באווירה נעימה ולא פורמלית. לאחר שיסיימו ללמוד ניתן יהיה להתפנות לשלל האטרקציות המחכות להם בעיר.

סאמר. סקול בלונדון – מגוון אטרקציות בכף ידך

פאן טראוולס שמה למטרה להפוך את הנסיעה של ילדכם למהנה במידת האפשר! לכן הכנו עבורם מגוון פעילויות ואטרקציות לכל יום:

  • הגלגל הענק, מוזיאון השעווה מאדאם טוסו,ארמון בקינגהאם, רחוב אוקספורד, מגדל לונדון, מוזיאון המדע והטבע, ביקור באצטדיון הכדורגל וומבלי, ועוד…
  • פעילויות באולינג, לייזר תג, גולף, החלקה על הקרח, שייט בנהר התמזה, טיול לילי
  • בלונדון, מופע מחזמר.
  • מפגש עם בני נוער דתיים מלונדון.
  • אירוח אצל משפחה יהודית מקומית.
  • ביקור בת’ורפ פארק – הלונה פארק הגדול ביותר באנגליה והמובילים באירופה.
  • ביקור באולפני הענק וורנר ברוס בו הופקו בין היתר סרטי הארי פוטר.
סאמר סקול בלונדון