סאמר סקול ניו יורק דתי לבנות

במסגרת פעילויות חברת פאן טראוולס, הקמנו השנה תכנית חדשה, תכנית בת מצווה המיועדת לתלמידות כיתות ו-ז.

שלב בת המצווה הינו שלב חשוב ומיוחד בזהותה של הבת ובמעבר מילדות לבגרות. תכנית בת המצווה מלווה את התהליך ומקנה כלים משמעותיים בחוויה של חד פעמית. יחד נצא למסע משותף בעקבות נשים מיוחדות מן ההיסטוריה של עם ישראל, נלמד לראות את עצמנו בשרשרת הדורות, וכיצד הבנות מהוות חולייה נוספת בשרשרת זו, תוך לימוד העצמה אישית, חיזוק הזהות העצמית, בגרות עצמאות ועוד.

במהלך התכנית נקיים בכל יום סדנאות שונות ומגוונות כגון:

  1. מי אני? אני וזהותי, אני ומשפחתי
  2. להתחיל מבראשית – משמעות שנת בת המצווה כשנת מעבר מילדות לבגרות.
  3. לימוד על דמויות נשיות משמעותיות בהיסטוריה.
  4. יכולת כתיבה, ניסוח נאום ועמידה מול קהל.
  5. הכרת הטוב.
  6. חסד.
  7. העצמה אישית.
  8. ועוד….
    במפגש הקבוצתי אשר יערך כשבועיים לפני הטיסה אנו נחלק משימה ראשונית לבנות ובה כל בת תתבקש ללמוד ולברר על משמעות השם שלה, שם המשפחה שלה, על דמות נשית מיוחדת במשפחה ובכלל על קצת מההיסטוריה המשפחתית.

יחד נחווה תהליך משמעותי וחשוב בשנת בת המצווה, בהזדמנות ייחודית של פעם בחיים!

סאמר סקול בלונדון

תכנית בת המצווה משלבת בתוכה לימודי אנגלית וביקורים באתרים המיוחדים של לונדון.

לו”ז תכנית בת מצווה

יום שני 15.7 י”ב תמוז:
נפגש כולנו בהתרגשות רבה בשער 32 בנתב”ג בשעה 1:30 (בלילה שבין שני לשלישי), נעבור יחדיו את הצ’ק-אין כקבוצה אחת ונמריא ללונדון!

יום שלישי 16.7 י”ג תמוז:
לאחר הנחיתה, ניסע למלון ונתרענן קצת. נצא לטיול ברחבי לונדון.

ניסע לאחת האטרקציות המפורסמות של לונדון– לונדון איי London Eye– גלגל ענק מבין הגדולים בעולם הנמצא על גדת נהר התמזה. בגובה הרב של הגלגל ניתן לצפות על יופייה ואתריה של לונדון. נלמד ונכיר את לונדון מקרוב באטרקציית London Eye D4 Cinema Experience בסרט 4D על לונדון.

נאכל ארוחת ערב מפנקת ומשם נלך לפעילות גיבוש- באולינג קבוצתי יחד עם בנות גילן מלונדון.

לאחר מכן נחזור למלון ונלך לישון מוקדם על מנת לצבור כוחות להמשך הטיול.

יום רביעי 17.7 י”ד תמוז:
לאחר תפילה וארוחת בוקר ניסע לקמפוס הלימודים שלנו, נתחלק להקבצות לפי הרמות שסיווגו אותנו, נכיר את המורים המגניבים שלנו ונלמד במשך 3 שעות בכיתות שלנו אנגלית בצורה חווייתית!

לאחר מכן, נהנה מהלימוד המשותף הראשון שלנו בתוכנית בת המצווה.

נצא למאדאם טוסו –Madame Tussauds– מוזיאון השעווה המפורסם והידוע בכל העולם. במוזיאון מוצגים מפורסמים בדמויות שעווה בתחומים שונים ומשונים מכל העולם. שם תוכלו לראות בובת שעווה של הנשיא טראמפ לצד בובות של שחקני כדורגל מפורסמים! לאחר מכן גם נצפה בסרט 4 ממדים מיוחד.

לאחר מכן נכייף במרכז הטרמפולינות המטורף של לונדון! נאכל ארוחת ערב ונתאסף כולנו לצפות בסרט במלון.

יום חמישי 18.7 ט”ו תמוז:
תפילה, ארוחת בוקר, לימודים כרגיל ותכנית בת המצווה.

ארוחת צהריים מוקדמת במסעדה ולאחריה נבקר בקובנט גארדן Covent Garden– כיכר צבעונית ופעילה שם נוכל לצפות באמני רחוב ולבקר בחנויות מזכרות.

משם נלך ברגל למחזמר המרהיב מלך האריות Lion King בתאטרון הברודווי של לונדון- ה-ווסט אנד West End. חווית חושים אדירה מובטחת!

סאמר סקול בלונדון
סאמר סקול בלונדון
סאמר סקול בלונדון
סאמר סקול בלונדון
סאמר סקול בלונדון

יום שישי 19.7 ט”ז תמוז:
תפילה, ארוחת בוקר, לימודים כרגיל ותכנית בת מצווה.

אחר הצהריים ניסע לבקר באקווריום של לונדון London Aquarium. האקווריום מורכב מאוסף ענק הכולל מעל 400 סוגים שונים ומשונים של יצורים תת ימיים ביניהם כרישים, דגי פירנה, דגי ליצן, סוסוני ים, צלופחים ועוד.

נחזור למלון להתארגנות לקראת שבת אירוח אצל משפחות מהקהילה היהודית בלונדון.

נפגש בתפילת ערב שבת בבית הכנסת. את סעודות השבת נאכל אצל המשפחות המארחות.

שבת פרשת פנחס 20.7 י”ז תמוז:
נפגש כולנו בתפילה בבית הכנסת ונהיה יחד בקידוש של בית הכנסת.

לאחר ארוחת צהריים ניפגש ל’סעודה שלישית’ באווירה שבתית וממשחקי גיבוש שהמדריכות מכינות.

יום ראשון 21.7 י”ח תמוז– צום (נדחה):
תפילה, ארוחת בוקר, לימודים כרגיל ותכנית בת מצווה.

מוזאון המדע Science Museum ומוזיאון הנשיונל היסטורי Natural History museum הם שני המוזיאונים בהם נבקר לאחר הלימודים. שניהם אתרי חובה בלונדון! במוזאון המדע נלמד על תחומים שונים של מדע החיים והטכנולוגיה. אחד הדברים המעניינים ביותר שהמוזיאון מציג הן ההמצאות הטכנולוגיות ששינו את חיינו (מכונית, אוניה, טלפון, טילים ועוד…) במוזאון ההיסטוריה נפגוש בדינוזאור הגדול והמרשים המוצג בכניסה – ה”דיאופוקלוס”. במוזיאון נלמד על התפתחות כדור הארץ והחיים שעליו, ונתרשם ממגוון זנים שונים של חיות מפוצלחות.

לאחר ארוחת ערב נחזור למלון לפעילות גיבוש עם המדריכות.

יום שני 22.7 י”ט תמוז:
תפילה, ארוחת בוקר, לימודים כרגיל ותכנית בת מצווה.

נאכל ארוחת צהריים במסעדה חלבית/בשרית לפי העדפת הקבוצה ולאחר מכן נצא לבלות ברחוב אוקספורד Oxford St – רחוב באורך 2 וחצי קילומטרים עמוסי חנויות מותגים ובוטיקים בעלי שם עולמי וביניהם פריימארק Primark המפורסם, חלום השופינג של כל הישראלים.

לאחר ארוחת הערב, נחזור למלון לצפות בסרט.

יום שלישי 23.7 כ’ תמוז:
היום הוא יום כיף במיוחד, ואין לימודים בכיתות!

לאחר ארוחת בוקר ניסע לת’ורפ פארק Thorpe Park אחד מהפארקים הגדולים והשווים ביותר באירופה! יש בו יותר מ30 רכבות הרים מכל מיני סוגים- רכבת ההרים הראשונה העוברת בתוך סרט אימה, רכבת ההרים הראשונה בעולם שיש בה 10 לופים, רכבת הרים מהירה ביותר המגיעה ל 128 קמ”ש בשתי שניות בלבד! כל זאת בנוסף לאטרקציות נוספות שונות ומיוחדות שיש בפארק.

ניסע חזרה ללונדון ונאכל ארוחת ערב מאוחרת.

יום רביעי 24.7 כ”א תמוז:
תפילה, ארוחת בוקר והתארגנות אחרונה בחדרים.

נצא לשייט מהנה על נהר התמזה המפורסם ולאחריו נצא לרחוב ריג’נט סטריט Regent St לקניות אחרונות. ואזזזז…

מסיבת סיום וחלוקת תעודות, וטיסה חזרה לארץ.

נחיתה בנתב”ג , נסיעה הביתה, עייפות אך מרוצות מהחוויה הבלתי נשכחת שעברנו יחד בלונדון!

ט.ל.ח

ייתכנו שינויים בלו”ז

בית המלון

המלון בו נתאכסן הוא מלון – Palm hotel מרשת המלונות הגדולה בעולם Best Western.

המלון נמצא ברחוב Hendon way, צמוד לשכונות היהודיות המרכזיות של לונדון – הנדון וגולדרס גרין אשר בשטחן שוכנים כל בתי הכנסיות, המסעדות הכשרות וכל מבני הציבור החיוניים ליהודי בלונדון.

המלון מדורג כמלון 4 כוכבים. חדרי המלון מרווחים מאוד, מודרניים ונקיים. המבנה עבר שיפוץ נרחב לפני מספר חודשים, הכולל חדר כושר חדש ומפואר, אולמות כנסים ועוד.

אמנם המלון בבעלות יהודית אך האוכל המוגש בו אינו כשר. בכדי להתגבר על מכשול זה, הקבוצות של פאן טראוולס אוכלות אוכל כשר המוזמן מקייטרינג מיוחד, והן אוכלות אותו בחדר אוכל פרטי לקבוצה במלון.

כל חדר מצויד במזגן, ארונות, מקרר, מסך LCD , כבלים, קומקום, כספת, שולחן עבודה, טלפון, ומייבש שיער. השירות שהמלון מעמיד לרשותנו כולל ניקיון חדרים, החלפת מגבות יומית ואינטרנט (WIFI) חופשי בכל רחבי המלון.

סאמר סקול בלונדון
סאמר סקול בלונדון
סאמר סקול בלונדון

תכנית באנגלית בהתאמה אישית- במסגרת מפגש חברתי אותו אנו מקיימים טרם הנסיעה, פרט לפעילויות גיבוש והיכרות, אנו עורכים מבחן באנגלית על מנת להעריך את רמת הילד בכדי שנוכל להתאים לו את הלימוד הטוב ביותר עבורו. כמו כן, כל כיתה לא תעלה על 12 חניכים, כאשר לצד המורה בכיתה תהיה עוזרת הוראה שתדאג לעזור פרטנית לחלשים ולחזק את המתקדמים.

בית ספר כללי? לא בבית ספרינו! – אנו מזמינים מורים מקצועיים שילמדו רק את הקבוצה שלנו באופן פרטי ולא בשילוב עם קבוצות אחרות מרחבי העולם. כך האווירה היהודית- דתית לא נפגמת ומתאפשר יחס פרטני ואישי. כמו כן- התכנית מתואמת ומותאמת לתכנית בחינת הבגרות הישראלית.

עדכונים שוטפים להורים- לאורך השהות בלונדון הצוות ידאג להעביר להורים במייל עדכונים שוטפים על הלו”ז היומי ועל הנעשה בלונדון, וכמובן הכי חשוב- תמונות של הילדים, כך שההורה יוכל לחוות את הטיול ביחד עם בנו.

שיפור האנגלית בצורה ייחודית- מלבד ארבעת שעות הלימוד כל בוקר, נלמד עוד המון אנגלית בזמן הטיול ברחבי לונדון. החניכים יקבלו תדריכים באנגלית, ידברו את השפה במפגשים עם הנוער האנגלי, יצפו בהופעות ויחוו את הכל באנגלית. דבר זה יבטיח שיפור ניכר בהבנת השפה וכן באוצר המילים, וכל זה לצד הנאה גדולה ושיפור הביטחון העצמי.

אווירה דתית- גם על המדריכים וגם על הילדים להיות ממשפחות דתיות ויוצאי ישיבות תיכוניות\ אולפנות \ תיכונים דתיים. כמו כן, אנו נקפיד על 3 תפילות ביום, גדרי צניעות והפרדה במלון בין אזור הבנים לאזור הבנות. השבתות יעשו באווירה דתית-שבתית והכשרות הן במלון והן במסעדות, תהיה מקבילה לזו של בד”ץ.

היתרונות שלנו תכנית בת מצווה

ביטחון ובטיחות- הדבר החשוב ביותר והנמצא בראש סדר העדיפויות שלנו הוא שהילדים יחזרו בשלום. אנו דואגים כי תהיה שמירה מלאה על ילדיכם על ידי אנשי הדרכה מנוסים, דוברי אנגלית ועברית, המתמצאים בלונדון. ישנו יחס של מדריך אחד על כל תשעה ילדים (פרט למתחמים ומקומות מסוימים בהם הילדים מתפזרים, והכל כמובן כפוף לאישור ההורים). כמו כן, אנו טסים באל-על, החברה הבטוחה ביותר.

צוות חם ואיכותי- הצוות כולו דתי ובעל ניסיון רב עם נוער. כל המדריכים דוברי עברית ואנגלית, חלקם ישראלים וחלקם אנגלים מקומיים, דבר המאפשר ארגון מצוין לצד יחס אישי וחם.

קבוצה אחת- תמיד ננוע כקבוצה אחת- הן בשיעורים, הן בטיולים, הן באטרקציות, הן באתרים השונים והן בארוחות.

זמינות ושרות מעולה- לפני הנסיעה הצוות זמין ופנוי תמיד לכל שאלה ובירור. בזמן שהות הילדים בלונדון- ישנו איש קשר אחראי בישראל, אליו ניתן לפנות 24 שעות ביממה. כמו כן, תוכלו ליצור קשר עם המדריכים בחו”ל. ביטחון הילדים לפני הכל!

מסעדות מגוונות- את הארוחות נגוון בסוגים שונים של מסעדות בלונדון- בשריות וחלביות.

לו”ז מלא- אנו מנצלים את זמן שהותנו בלונדון עד תום. מזמן הקימה ועד שעת השינה אנו עסוקים בפעילויות, לימודים, אטרקציות, או אפילו באכילת גלידה להנאתנו. איננו מבזבזים שנייה!

קשר עם הבית- אנו מודעים כי לאור החוויה המרוחקת בחו”ל ההורים וודאי ירצו להתעדכן במה שקורה עם ילדיהם בלונדון. מסיבה זו כל הורה יקבל את המספר הלונדוני הישיר של כל מדריך, את מספר בית המלון ואת מספר המנהלת בלונדון. מעבר לכך, אנו מחלקים לכל ילד כרטיס- סים בחינם אשר באמצעותו יוכל לתקשר עם שאר חברי הקבוצה בכל עת בלונדון ללא הגבלה וכן לקבל שיחות נכנסות מישראל. (בנוסף למי שרוצה, ישנה אפשרות לעשות “טופ-אפ” בתשלום סמלי, לצורך קבלת אפשרות של שיחות יוצאות לישראל).

סאמר סקול בלונדון

תכנית בת מצווה(10 ימים):
25/7 – 16/7 י“ב תמוז – כ”א תמוז