10 טיפים לחובבי סקי

הספורט האקסטרימי, הלבן והמהנה – הסקי – כבש בהצלחה כל חלקה טובה. כיום, תיירים מכל רחבי העולם נהנים להגיע לאתרי הסקי השונים, ליהנות מאוויר הרים צלול ולגלוש בהנאה בין המורדות המושלגים. לא משנה אם אתם מחפשים סקי כשר (סקי לדתיים הכולל ארוחות כשרות, בית כנסת ועוד), סקי עצמאי ואפילו סקי הנעשה במסגרת מחנה קיץ – הנה כמה טיפים לכל חובב סקי באשר הוא, שיכין אתכם לטיול הבא בכיף ובשמחה.

10 טיפים לסקי המושלם

  1. סקי לילדים – ילדכם אוהב סקי ואתם פחות? רוצים לתת לו הזדמנות ליהנות ממסע מעשיר במיוחד באתרי הסקי המובילים בעולם? כל שעליכם לעשות הוא לרשום אותו למחנות הסקי של “פאן טרוואלס” וליהנות מחבילות מושלמות לילדים ולבני נוער!
  2. שיפור הכושר הגופני – שפרו את הכושר הגופני שלכם בטרם הגיעכם לסקי, לפחות שלושה חודשים מראש. רוצו, קפצו, הזיזו את הגוף וערכו גם תרגילים ייעודיים המתאימים לסקי, שיאפשרו לכם להגיע בשיא המוכנות, הכושר והקורדניציה.
  3. שופינג לפני הסקי – לפני שתצאו לחופשת הסקי שלכם, הקפידו להצטייד בפריטי לבוש המתאימים לתנאים קרים במיוחד אך גם כאלה שיהיו לכם נוחים לפעילות ספורטיבית. ביגוד תרמי המיועד לפעילות דינמית יהיה מושלם עבורכם, שכן מצד אחד הוא ישמור על חום הגוף שלכם ומצד שני ינדף זיעה סוררת.
  4. התאימו את החופשה אליכם – ולא להיפך! מהם הגילאים של הגולשים? האם הם גולשים מקצועיים, חובבים או מתחילים? מהו התקציב שלכם? האם אתם רוצים ליהנות מאטרקציות נוספות מלבד סקי? בהתאם לפרמטרים הללו, תוכלו לבנות את חופשת הסקי המתאימה ביותר עבורכם.
  5. בחירת האתר – בתוך כל ההכנות, בדקו היטב לאיזה אתר סקי כדאי לכם לנסוע. הפרמטרים החשובים לבדיקה הם סוג המסלול, דרגת הקושי שלו, קרבת האתר לבית המלון וכן בדקו מהם השירותים הנוספים המוצעים לכם במסגרת חבילת הסקי – ג’קוזי, עיסויים, סאונה, ארוחות ועוד.
  6. נעלי סקי – את נעלי הסקי הייעודיות תקבלו בכניסה לאתר הסקי. ודאו כי הנעל שאתם מקבלים מותאמת למידתכם ועוטפת היטב את השוק התחתון ואת כף הרגל. בנוסף, וודאו כי החיבור בין המגלשיים לבין הנעליים מכוון בהתאם למשקל שלכם ולרמת הגלישה שלכם.
  7. בחירת מקל סקי – כיצד תבחרו את מקל הסקי כך שיתאים לכם באופן המיטבי? כל שעליכם לעשות הוא לודא שאורכו הכולל מתאים למרחק שבין הקרקע לכף היד. כדי לבדוק זאת, יישרו את הזרוע והכתף בזווית של 90 מעלות.
  8. חימום – בטרם תחלו בגלישה עצמה, חשוב מאוד לערוך חימום קצר, פעמיים – בפעם הראשונה בטרם תנעלו את נעלי הסקי ובפעם השניה כשאתם עם נעליים ומגלשיים.
  9. הקפידו על מנוחה – אל תגלשו ברצף במשך שעות ארוכות, הקצו זמן למנוחה והחלפת כוחות ובימי הסקי המתקדמים יותר – גלשו פחות.
  10. אחרי הסקי – לאחר הסקי, בכל יום, ערכו מקלחת חמה או אמבטיה מפנקת. הרפו את השרירים והכינו את הגוף ליום הבא של האדרנלין הלבן!

 

קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל