טיול חינוכי וכשר – סאמר סקול לדתיים

שנת הלימודים נגמרת ביוני ולאחר מכן באה חופשת הקיץ אשר כל ילד ישראלי מייחל לה,  עם זאת לצערנו בגלל הקדמה הטכנולוגית, הילדים אוהבים להיות בבית ברוב שעות היום ולשחק במשחקי וידאו ומחשב וממעטים לצאת מהבית. יש לנו את הפתרון האידיאלי עבור הקהילה הדתית והמסורתית בארץ – סאמר סקול לדתיים.

פאן טראוולס עורכים סאמר סקול לדתיים בחוץ לארץ, בניו יורק ובלונדון, שם זוכים הילדים ליהנות משלל פעילויות חווייתיות, אוכלים אוכל כשר טרי טעים ומשובח וכן נהנים ומבקרים בשלל האופציות התיירותיות המוכרות והאהובות ביותר אשר נמצאות באותן מוקדי ביקור ומשמשות כיעד תיירותי לכל העולם. במהלך סאמר סקול לדתיים הילדים יקומו בבוקר, ילכו לתפילה, יאכלו ארוחת בוקר מזינה ומעשירה ומשם יתחיל היום שלהם.
הבוקר כולל לימודים בכיתה בהשמת דגש על לימוד חווייתי ולא מה שהם רגילים אליו, כי אנו יודעים שבמהלך השנה שמים עם הילדים דגש בשיעורי האנגלית בעיקר בלימוד יבש של השפה, דקדוק ואוצר מילים שיכינו אותם בסופו של דבר לבחינת הבגרות באנגלית, אך אצלנו ישימו דגש עם הילדים על דיבור, קריאה וכתיבה וכן יתרגלו עם הילדים את השפה כמו שמלמדים ילד קטן, כדי שתקלט להם בראש, ויוכלו לדבר יותר בחופשיות באנגלית ולהרכיב משפטים מהר יותר, כך יוכלו לדבר את השפה באופן שותף יותר. 

חלק גדול של תלמידי עבר של סאמר סקול לדתיים מספרים כי הלמידה אצלנו שיפרה להם את האנגלית ברמה גבוהה מאוד וממש מהקצה אל הקצה, וחלק אפילו מספרים שהצליחו לעלות מ-4 יחידות לימוד באנגלית אל 5 יחידות בזכות הסאמר סקול. עוד יתרונות של הסאמר סקול הוא מתן ביטחון לילדים בשפה האנגלית, שכן אם בעבר התביישו להביע את עצמם בכיתה ולדבר באנגלית, הסאמר סקול מתבצע לרובו בדיבור השפה האנגלית ובכך מקנה להם ביטחון וניסיון בדיבור השפה, שכך כל אחד יקבל את הביטחון שלו בדיבור ולא יפחד לנסות ולתרגל וכמובן להצליח. אנו יכולים בלב שלם לומר כי תלמיד שבא אל סאמר סקול לדתיים במטרה ללמוד ולהתפתח יצליח בצורה אדירה וילמד ויקלוט ויוכל לדבר את השפה ממש באופן שותף, שכן גם הלמידה חווייתית וניתן לומר שאחרי התפילה הילדים כבר רצים לכיתות בהנאה וציפייה ללמוד משהו חדש מועיל וכיפי כל יום.

אם אתם משפחה מסורתית או דתית ואתם מחפשים סאמר סקול לדתיים שיתאים לילדיכם ויתן לו את הכלים להצליח בשפה האנגלית, אנחנו כאן בשבילכם.

סאמר סקול בלונדון

מאמרים נוספים:

סאמר סקול

סאמר סקול מהו סאמר סקול? זהו בעצם מחנה קיץ המתרחש באחת מן המדינות האטרקטיביות לילדים ברחבי העולם. הסאמר סקול שולח את הילדים לסוג של קייטנה בחו"ל במהלכה הם זוכים לראות…
קרא עוד

סקי לדתיים – קייטנת סקי לדתיים

סקי לדתיים סקי הינה פעילות מהנה ופופולרית של גלישה על שלג במורד הר בעזרת מגלשיים או סנובורד. הסקי פונה לכל המגזרים, דתיים וחילונים כאחד. חבילות סקי לדתיים נמכרות כבר שנים…
קרא עוד