סאמר סקול לדתיים

על מנת לשמור על כל האמונות, המנהגים וההלכות זקוק המגזר הדתי לפעילויות מיוחדות המותאמות להם. סאמר סקול לדתיים נותן פתרון להורים דתיים בתקופת הקיץ בה ילדיהם נמצאים בבית בחוסר מעש. תקופת הקיץ היא אתגר לכל הורה אשר מחפש כיצד להעסיק את ילדיו. לעתים ההורים רוצים שהילד ירוויח גם חוויה לימודית מן התקופה הזאת, בעיקר כשהדבר נוגע לשיפור השפה האנגלית שהיא כה חשובה בעולם.
אומרים כי אי אפשר לרקוד על שתי חתונות אך במקרה של סאמר סקול בהחלט אפשר לשלב בין שני דברים מנוגדים: הנאה ולימודים.

סאמר סקול לדתיים בניו יורק ולונדון
הסאמר סקול הוא הזדמנות נהדרת עבור הילדים ללמוד אנגלית. הדבר קורה הודות למספר סיבות:

לימודים לא פורמליים – לימודי האנגלית נעשים בלי לחץ, בלי הגשות ובלי שיעורי בית. האווירה בשיעור נינוחה ומאפשרת לילדים ליהנות ממהלך הלימודים בלי הלחץ שמאפיין לימודים רגילים.
אותנטיות – חוויית הלימוד היא אותנטית ואמיתית יותר מכיוון שהשיעור מועבר על ידי מורה מקומי, השפה הרשמית במדינה היא אנגלית והחשיפה לשפה האנגלית הינה מתמדת.
סביבה – כאשר הלימודים נעשים באחת הערים המיוחדות בעולם ובסביבת אנשים חדשים ומעניינים הדבר הופך את החומר הלימודי למעניין ורלוונטי.
הסאמר סקול של פאן טראוולס מציע לכם לבחור בין שני יעדים נחשקים: ניו יורק או לונדון.

כל עיר הינה בעלת קסם אחר ובעלת מגוון פעילויות ומקומות מעניינים בהם נבקר.

חוויית לימודים ייחודית בסאמר סקול לדתיים

את חוויית הלימוד הייחודית שלנו אנו מקיפים במלוא האמינות והמקצועיות. אנו מעסיקים צוות מדריכים מיומן ומנוסה אשר יעניק חום ותמיכה לילדים לכל אורך המסע, יעודד גיבוש ושיתופיות, ידאג לשלב ערכים יהודיים ומסורת בפעילויות השונות ויענה לכל צורך. מגוון הפעילויות שהכנו עבורכם יבטיח כי הילדים יזכו לחוות טיול חוויתי ומהנה במיוחד כאשר יש הקפדה מתמדת על כל סידורי הביטחון והבטיחות הדרושים.

פנו כעת אל פאן טראוולס והכינו את עצמכם לנסיעה בלתי נשכחת.

סאמר סקול בלונדון